2008-08-15

Medlemsinformation

MEDLEMSAVGIFT
Årsavgiften är 250 kronor, för familjemedlem på samma adress 100 kronor, för studerande 100 kronor. Ständigt medlemskap 2.000 kronor. Glöm inte att skriva avsändare! (Namn och adress, samt e-postadress.)
Plusgironummret är 600782–7. Vill du betala från utlandet görs en överföring till samfundets konto i Svenska Handelsbanken, IBAN se0960000000000364594861SWIPT HANDSESS.

ADRESSÄNDRING
Anmäl adressändring! För att Samfundets försändelser ska komma rätt måste vi förstås ha korrekta adresser. Ge oss gärna din e-postadress också.

KONTAKTA OSS
Skriv eller ring till ordföranden eller sekreteraren, kontaktinfo se rubrik Styrelsen. Du kan också maila webbredaktören.

1 Comments:

Anonymous Snorre Mathiesen said...

Jag vill bara tacka er för att ni uppmärksammar Hjalmar Bergman på ett såhär rörande och respektfullt sätt. Han förtjäner inget mindre. Som 19-årig kille ifrån Norge måste jag för det mesta dyrka min lidenskap för Bergman:s litteratur egenhändigt, men jag försöker att introducera mina vänner för denna gigantkonstnären när anledningen bjuder sig. Han är min absolut favoritförfattare, sagt av en som läst mycket av Wilde, Hemingway, Bukowski, Hamsun, etc. "Clownen Jac" är nog min favorit av vad jag hittils läst. Ska just börja på "En döds memoarer," kan knappast vänta! :-)

Allt gott,
Snorre Smari Mathiesen.

3:20 fm  

Skicka en kommentar

<< Home